Dramakort UNG

Visuell identitet – Kampanje

Kunde: Rogaland Teater
Design: PlayDesign Studio
Foto: PlayDesign Studio

Prosjektet oppsumert

Kunden ønsket et uttrykk som skulle resonnere hos de unge. Vi syns det var spennende å leke mellom koblingen til sosiale medier og digitale flater opp mot det som skjer her og nå. Teatret byr på mange lag i form av opplevelser, lærdom, underholdning og følelser. Hver enkelt i publikum tolker det som skjer på sin måte, men du må være tilstede for å oppleve det og du opplever det med andre.

Visuell identitet

Kunden ønsket et uttrykk som skulle resonnere hos de unge. Vi syns det var spennende å leke mellom koblingen til sosiale medier og digitale flater opp mot det som skjer her og nå. Teatret byr på mange lag i form av opplevelser, lærdom, underholdning og følelser. Hver enkelt i publikum tolker det som skjer på sin måte, men du må være tilstede for å oppleve det og du opplever det med andre.

Student kit

Denne kampanjen ønsket å øke oppmerksomheten rundt Dramakort UNG som Rogaland Teater har utviklet for studenter som ønsker en kulturell hverdag.