Pakningsdesign

Ved siden av å skape visuelle identiteter er pakningsdesign vår store lidenskap. Vi jobber med kunder fra alle bransjer, men har en spesiell forkjærlighet innen mat og drikke.

Et godt pakningsdesign gir deg et forsprang i markedet, og vi vil gjerne hjelpe deg på vei.

Designet må speile merkevaren, men samtidig få fram kvalitetene til produktet. Gjennomsnittlig bruker vi 7 sekunder for å vurdere et kjøp eller ikke, så designet må spille på de riktige følelsene. Emosjonelt design og historiefortelling er derfor svært viktig, samt et visuelt uttrykk og budskap som treffer målgruppen. For å bli synlig i butikkhylla må vi tenke på helheten – også selve emballasjen. Vi gir gode råd på veien, og sammen utvikler vi pakningsdesignet som ditt produkt fortjener.

Brun hund snufser i Hundeesken.

Emosjonelt design

Har du tenkt på hvorfor du velger akkurat de produktene du gjør? 80 % av våre valg er følelsesbaserte. Derfor bruker vi emosjonell design, slik at flere velger ditt produkt.

Historiefortelling

For å skape tilknytning til produktet ditt må du fortelle historien bak. Hvor kommer det fra? Hva gjør det unikt? Vi hjelper deg med både skriftlig og visuell historiefortelling som vekker nysgjerrighet hos forbrukerne.

PlayProsessen

Erfaring & samarbeid

På huset har vi en fin blanding av de unge fremadstormende og de kloke seniorene – samlet sett over 90 års erfaring fra kreativ bransje. Vi liker best å jobbe sammen med kundene våre, slik at vi drar nytte av begge parters kompetanse og erfaring. Et inkluderende samarbeid bidrar også til økt følelse av eierskap til den nye identiteten. Hos oss skal alle kunder føle seg hørt, ivaretatt og respektert!