Referanser og resultater

I et tett samarbeid med kunden skaper vi en identitet som kan utvikle seg i samspill med bedriften, tjenesten eller produktet.

Referanser og resultater

I et tett samarbeid med kunden skaper vi en identitet som kan utvikle seg i samspill med bedriften, tjenesten eller produktet.

Resultater

House of Yarn

Verden er i stadig endring, og da må selv de mest tradisjonelle bransjene utfordre gamle normer og regler. House of Yarn tok utfordringen, og vi utviklet sammen med dem en ny bransjestandard som skapte suksess.

300 millioner

Trolig vil House of Yarn ha økt omsetningen fra ca 80 mill i 2008 til ca 300 mill i 2018.

Nr 1 i Norden

House of Yarn er Norges og Nordens største merkevarehus og totalleverandør av kvalitetsgarn, design og accessoirer til faghandel og kjedebutikker.

Les hele kundehistorien
Grønvik gard

Sammen med en modig gründer som tør å satse, har vi utviklet en solid merkevare som vinner priser i den viktigste kåringen av mat og drikke – Det Norske Måltid, og som høster gode tilbakemeldinger fra kunder på både smak og design.

Norges beste eplemost

Eplemosten fra Grønvik Gard har to år på rad vunnet Det Norske Måltid, som er landets viktigste og mest prestisjefylte prisutdeling inne mat og drikke.

En modig gründer

Etter flere år i bransjen tok Elisabeth et modig valg som skulle endre merkevaren Grønvik Gard for alltid. Hun valgte å re-profilere hele merkevaren – alt fra logo, visuell profil og emballasjen.

Les hele kundehistorien
Det norske måltid

Norske produkter innen mat og drikke har fått en oppblomstring både nasjonalt og internasjonalt de seneste årene. Smaken er alltid viktig, men nå satses det også mer på emballasjedesign og merkevarebygging. En slik helhetlig satsing har vist seg å gi dem et forsprang i markedet.

Matbransjens gullrute

Ved utdelingen av Gullrutens hederspris til Wenche Andersen i 2017, sa Statsminister Erna Solberg dette; «I 2017 ble hun tildelt Det Norske Måltids hederspris for sitt arbeid med sunn og god matformidling. Og denne prisen omtales ofte som matbransjens gullrute.»

17 millioner

Artikler og innlegg på digitale og trykte flater i Norge, som handler om Det Norske Måltid, har blitt lest 17 millioner ganger i 2018. Dette inspirerer oss til å stå på videre!

Les hele kundehistorien

Resultater

House of Yarn

Verden er i stadig endring, og da må selv de mest tradisjonelle bransjene utfordre gamle normer og regler. House of Yarn tok utfordringen, og vi utviklet sammen med dem en ny bransjestandard som skapte suksess.

300 millioner

Trolig vil House of Yarn ha økt omsetningen fra ca 80 mill i 2008 til ca 300 mill i 2018.

Nr 1 i Norden

House of Yarn er Norges og Nordens største merkevarehus og totalleverandør av kvalitetsgarn, design og accessoirer til faghandel og kjedebutikker.

Les hele kundehistorien
Grønvik gard

Sammen med en modig gründer som tør å satse, har vi utviklet en solid merkevare som vinner priser i den viktigste kåringen av mat og drikke – Det Norske Måltid, og som høster gode tilbakemeldinger fra kunder på både smak og design.

Norges beste eplemost

Eplemosten fra Grønvik Gard har to år på rad vunnet Det Norske Måltid, som er landets viktigste og mest prestisjefylte prisutdeling inne mat og drikke.

En modig gründer

Etter flere år i bransjen tok Elisabeth et modig valg som skulle endre merkevaren Grønvik Gard for alltid. Hun valgte å re-profilere hele merkevaren – alt fra logo, visuell profil og emballasjen.

Les hele kundehistorien
Det norske måltid

Norske produkter innen mat og drikke har fått en oppblomstring både nasjonalt og internasjonalt de seneste årene. Smaken er alltid viktig, men nå satses det også mer på emballasjedesign og merkevarebygging. En slik helhetlig satsing har vist seg å gi dem et forsprang i markedet.

Matbransjens gullrute

Ved utdelingen av Gullrutens hederspris til Wenche Andersen i 2017, sa Statsminister Erna Solberg dette; «I 2017 ble hun tildelt Det Norske Måltids hederspris for sitt arbeid med sunn og god matformidling. Og denne prisen omtales ofte som matbransjens gullrute.»

17 millioner

Artikler og innlegg på digitale og trykte flater i Norge, som handler om Det Norske Måltid, har blitt lest 17 millioner ganger i 2018. Dette inspirerer oss til å stå på videre!

Les hele kundehistorien
Referanser
Kolumbus

«Kolumbus hadde et ønske om å friske opp sin VISUELLE IDENTITET, og da inviterte vi ulike design- og reklamebyrå til å delta i en byråkonkurranse. PlayDesign leverte godt, og vant konkurransen. Det avgjørende var at de hadde truffet godt med sitt forslag, og vi følte at de hadde forstått Kolumbus som selskap.

PlayDesign sin oppgave i etterkant av konkurransen, var å utvikle en helhetlig identitet som vi i Kolumbus kunne jobbe med videre. Identiteten skulle fungere som et verktøy for oss, slik at våre interne designere hadde gode redskaper for videre arbeid. Vi er strålende fornøyd med den jobben PlayDesign har gjort!»

Elisabeth Tostensen,Kommunikasjonrådgiver

Mayawater

«Helt fra vi startet vårt samarbeide har det bare vært positivt! Vi opplever PlayDesign, som utrolig proffesjonelle og flexible. De leverer «varene» raskt og vi blir alltid gledelig overrasket. I tillegg er de super hyggelige og vi har en god kjemi på tross av at vi ikke har truffet hverandre ennå. Det at hele vårt samarbeid har foregått på telefon og mail, har aldri bydd på noe problem!

Vi er en nyoppstartet grunderbedrift, som trenger ekstra oppbacking, og det får vi alltid. Vi gleder oss til fortsettelsen av samarbeidet!»

MAYA GULBRANDSEN,GRÜNDER

Yellow Box

Henning Bonnez,Daglig leder

Trivselsagentene

Elisabeth Ø. Rasmussen,Gründer og daglig leder