Hvem er PlayDesign?

100 % passion

Et sterkt personlig engasjement

Designerne våre blir raskt engasjert i prosjekter, og det blir ofte veldig personlig – på en god måte. Vårt personlige engasjement resulterte i at vi begynte å markedsføre oss som et personlig designbyrå i 2014. Dette gjennomførte vi i all vår kommunikasjon, og flere kunder opplevde dette som svært positivt og annerledes. Vi er opptatt av at vi skal ha en god dialog med våre kunder og samarbeidspartnere, være inkluderende og oppriktig interessert i hva som skjer rundt oss.

STAVANGERS FØRSTE DESIGNBYRÅ

Hvorfor være som alle andre, når du kan være annerledes?

I 2007 var det ingen som hadde tatt posisjonen i markedet med hovedfokus på design. Vi hadde stor tro på at design var fremtiden, og dermed var Stavangers første designbyrå født. Det å skille oss ut og lage vår helt unike historie, det mener vi har vært vår største suksess.

Gründerpakken

Helt fra første dag har vi hatt et sterkt ønske om å kunne hjelpe gründere til å oppnå sine drømmer. Som eneste byrå utviklet vi en rimelig og kvalitetsbevisst “Gründerpakke” som skulle bidra til at gründere fikk en god start på sin virksomhet. Dette tilbudet ble veldig godt mottatt, og er fortsatt svært populært blant gründere.

Bilde: kreativ prosess.
Sterke merkevarer

En riktig visuell identitet er en sterk verdiskaper

Vi mener at en riktig identitet er en sterk verdiskaper for en bedrift, tjeneste eller et produkt. Gjøres det en grundig jobb under utvikling av logo og identitet, vil sjansen for at bedriften lykkes i sin merkevarebygging øke. Merkevarebygging tar tid, og da er det viktig å gjøre det riktig første gang. PlayDesign har nå jobbet i rundt 12 år med å utvikle sterke identiteter, og selv om vi aldri blir utlært vil vi påstå at vi begynner å bli ganske så gode på det.

En sterk bedriftskultur gir resultater

PlayDesign har alltid hatt fokus på å bygge en sterk bedriftskultur. Fokuset ble enda større når vi nesten doblet antall ansatte og flyttet inn i nye lokaler februar 2016. Nye tanker og andre måter å gjøre ting på utfordret vår egen bedriftskultur. Vi jobbet oss gjennom denne perioden, og fokuserte på de grunnleggende verdiene i vårt byrå. Alle fikk være med i prosessen, og vi er nå samlet om hvordan vi ønsker at vår bedriftskultur skal være. Skal vi lykkes, må alle i bedriften inkluderes, og vi tror på at personlig utvikling hos hver ansatt vil skape trivsel og vekst både for hver enkelt, men også for PlayDesign framover.

Lær mer om PlayProsessen

Hvem er PlayDesign?

100 % passion

Et sterkt personlig engasjement

Designerne våre blir raskt engasjert i prosjekter, og det blir ofte veldig personlig – på en god måte. Vårt personlige engasjement resulterte i at vi begynte å markedsføre oss som et personlig designbyrå i 2014. Dette gjennomførte vi i all vår kommunikasjon, og flere kunder opplevde dette som svært positivt og annerledes. Vi er opptatt av at vi skal ha en god dialog med våre kunder og samarbeidspartnere, være inkluderende og oppriktig interessert i hva som skjer rundt oss.

STAVANGERS FØRSTE DESIGNBYRÅ

Hvorfor være som alle andre, når du kan være annerledes?

I 2007 var det ingen som hadde tatt posisjonen i markedet med hovedfokus på design. Vi hadde stor tro på at design var fremtiden, og dermed var Stavangers første designbyrå født. Det å skille oss ut og lage vår helt unike historie, det mener vi har vært vår største suksess.

Gründerpakken

Helt fra første dag har vi hatt et sterkt ønske om å kunne hjelpe gründere til å oppnå sine drømmer. Som eneste byrå utviklet vi en rimelig og kvalitetsbevisst “Gründerpakke” som skulle bidra til at gründere fikk en god start på sin virksomhet. Dette tilbudet ble veldig godt mottatt, og er fortsatt svært populært blant gründere.

Bilde: kreativ prosess.
Sterke merkevarer

En riktig visuell identitet er en sterk verdiskaper

Vi mener at en riktig identitet er en sterk verdiskaper for en bedrift, tjeneste eller et produkt. Gjøres det en grundig jobb under utvikling av logo og identitet, vil sjansen for at bedriften lykkes i sin merkevarebygging øke. Merkevarebygging tar tid, og da er det viktig å gjøre det riktig første gang. PlayDesign har nå jobbet i rundt 12 år med å utvikle sterke identiteter, og selv om vi aldri blir utlært vil vi påstå at vi begynner å bli ganske så gode på det.

En sterk bedriftskultur gir resultater

PlayDesign har alltid hatt fokus på å bygge en sterk bedriftskultur. Fokuset ble enda større når vi nesten doblet antall ansatte og flyttet inn i nye lokaler februar 2016. Nye tanker og andre måter å gjøre ting på utfordret vår egen bedriftskultur. Vi jobbet oss gjennom denne perioden, og fokuserte på de grunnleggende verdiene i vårt byrå. Alle fikk være med i prosessen, og vi er nå samlet om hvordan vi ønsker at vår bedriftskultur skal være. Skal vi lykkes, må alle i bedriften inkluderes, og vi tror på at personlig utvikling hos hver ansatt vil skape trivsel og vekst både for hver enkelt, men også for PlayDesign framover.

Lær mer om PlayProsessen

Hva kan vi hjelpe deg med? Ta kontakt med en av oss!

Hva kan vi hjelpe deg med? Ta kontakt med en av oss!

Følg oss!