Det norske måltid

Visuell identitet - Nettside

Kunde: Moril AS
Design: PlayDesign Studio
Foto:  PlayDesign Studio & Bitmap

Revitalisering av en kjent merkevare

Det Norske Måltid er en merkevare som hele Norge har blitt kjent med gjennom flere programmer på TV2. PlayDesign Studio ble kontaktet da de trengte å fornye sin visuelle profil (en revitalisering av profilen). Dette var en spennende utfordring vi med stor begeistring tok fatt i. Slik startet et veldig kjekt samarbeid med Kristin Austigard fra Moril AS, som driver prosjektet Det Norske Måltid.

Det Norske Måltid kårer de beste mat- og drikkeproduktene i Norge og er landets viktigste og mest prestisjefylte prisutdeling innen mat og drikke.

PlayDesign Studio har revitalisert logo og den nye visuelle identiteten. Alt fra nettside til diplomer, menyer, invitasjoner, messestand og digitalt design under selve finaleshowet er kreert i vårt studio.

Det Norske Måltid er en kåring av de beste mat-produktene i Norge. Hvert år sendes det inn produkter i forskjellige kategorier som skal gjennom nåløyet på kyndige dommere.