Det Norske Måltid

Kunde: Det Norske Måltid
Design: PlayDesign Studio
Foto:  PlayDesign Studio & Bitmap

Revitalisering av en kjent merkevare

Det Norske Måltid er en merkevare som hele Norge har blitt kjent med gjennom flere programmer på TV2. PlayDesign ble kontaktet da de trengte å fornye sin visuelle profil (en revitalisering av profilen). Dette var en spennende utfordring vi med glede ville gjøre, og slik startet et fantastisk kjekt samarbeid med Kristin Austigard og Sigve Skretting fra iPax Mat som nå driver Det Norske Måltid.

PlayDesign har revitalisert logo og den nye identiteten, samt designet alt fra diplomer, menyer, invitasjoner, plakater, bannere, roll up og nettside.

Det Norske Måltid er en kåring av de beste mat-produktene i Norge. Hvert år sendes det inn produkter i forskjellige kategorier som skal gjennom nåløyet på kyndige dommere. Til slutt er det kun tre produkter i hver kategori som sendes videre til den årlige finalen. Alle finalister får god medieomtale, rådgiving og en god start for markedsføringen av sitt produkt.

Klar for nye eventyr?

Ring oss, send en e-post eller stikk innom vårt studio for en uformell drøs over en kopp som varmer.
Du er alltid velkommen!